Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Βουδαπέστη - Βιέννη με Αρμονία travel

Την 3η ημέρα ξεναγηθήκαμε και γνωρίσαμε την Πέστη όπου επισκεφθήκαμε την Πλατεία Ηρώων, τον πανέμορφο καθεδρικό του Αγίου Στεφάνου και την περίφημη Όπερα της Βουδαπέστης. Στη συνέχεια διασχίζοντας το Δούναβη θα βρεθήκαμε στη Βούδα, όπου είδαμε τον Πύργο των Ψαράδων, την εκπληκτική εκκλησία του Ματία και θαυμάσαμε τη μαγευτική θέα από το λόφο του Γκέλερτ. Το βράδυ, μετά από την απαραίτητη ξεκούραση κάναμε κρουαζιέρα στο Δούναβη με δείπνο στο πλοιάριο.

Την 4η ΗΜΕΡΑ αναχωρήσαμε για τη Βιέννη, την πρωτεύουσα της Αυστρίας. Ξεναγηθήκαμε στην “πόλη των μουσικών”, του Μότσαρτ και του Στράους, όπου θαυμάσαμε την Όπερα, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, τους Αυτοκρατορικούς και Λαϊκούς Κήπους, το συγκρότημα των Ανακτόρων Χόφμπουργκ, το Κοινοβούλιο, το εξαίσιο Νεογοτθικό Δημαρχείο, τον καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου, το Μουσείο Καλών Τεχνών και τα θερινά ανάκτορα Σένμπρουν, με τα 1400 δωμάτια του Φίσερ Φον Έρλαχ. Αμέσως μετά τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο και το βράδυ το πρόγραμμα περιελάμβανε δείπνο σε εστιατόριο με ζωντανή μουσική.

Η επόμενη, , ημέρα ήταν αφιερωμένη για αγορές στην Αυστριακή πρωτεύουσα. Περπατήσαμε στον πεζόδρομο της Κερτνερστράσσε, στα καταστήματα της Μαρίας Χίλφερστρασσε και ήπιαμε τον καφέ μας στο ξακουστό ζαχαροπλαστείο της Φράου Ζάχερ.
Νωρίς το μεσημέρι συγκεντρωθήκαμε στο 4* ξενοδοχείο μας και αναχωρήσαμε για μια επίσκεψη στα περίχωρα της Bιέννης, το περίφημο Bιεννέζικο Δάσος. Eκεί στην τοποθεσία Mάγιερλινγκ, είδαμε το άλλοτε κυνηγετικό περίπτερο των Aψβούργων, γνωστό από την θλιβερή ιστορία της αυτοκτονίας του πρίγκιπα Pοδόλφου, τελευταίου διάδοχου του Θρόνου και της Mαρίας Bετσέρα. Τέλος κλείσαμε την εκδρομή μας με επίσκεψη και γνωριμία της γνωστής λουτρόπολης Mπάντεν. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας ενώ το βράδυ μας περιμένε το Γκρίντσιχ με τις φημισμένες κρασοταβέρνες του και τα βιενέζικα βιολιά.

Την 6η ΗΜΕΡΑ άρχισε το ταξίδι της επιστροφής με ενδιάμεση στάση και διανυκτέρευση στη Νις της Σερβίας και την επόμενη απο τον συνοριακό σταθμό των Ευζώνων φτάσαμε το βράδυ στη Θήβα.
Υπέροχη εκδρομή, αν αναλογιστεί κανείς ότι σε 7 ημέρες μπορεί να δει τόσες διαφορετικές χώρες και πόλεις. Να μάθει για τον πολιτισμό τους, για την κουλτούρα τους....
Κρίμα που το Θήβα press δεν ήταν εκεί! Δεν πειράζει…στην επόμενη μπορεί να είμαστε και εμείς τυχεροί!

Νέες προτάσεις για ταξίδια και εκδρομές στο www.armoniatours.gr