Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

8 ερωτήσεις στην Βάσω Τσόνογλου


-Πώς αισθάνεστε για την υποψηφιότητά σας στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και που πιστεύετε ότι απευθύνεται;

Η υποψηφιότητά μου με τιμά ως άνθρωπο. Η μεγαλύτερη όμως τιμή είναι η εμπιστοσύνη και η στήριξη που μου έχει δώσει ο λαός της Βοιωτίας σε όλη τη διάρκεια της πολιτικής μου δράσης.
Για την επιλογή μου ως υποψηφίας βουλευτή, αισθάνομαι εκτός από ικανοποίηση, τεράστια ευθύνη απέναντι στον πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ και τους ψηφοφόρους μου.
Θεωρώ ότι η υποψηφιότητά μου απευθύνεται σε όλους τους ψηφοφόρους που γνωρίζουν την πορεία μου μέσα στη μεγάλη δημοκρατική παράταξη, σε όλους τους πολίτες που γνωρίζουν την προσφορά μου στον τόπο, από τις θέσεις που έως τώρα έχω υπηρετήσει καθώς και στους ψηφοφόρους που θέλουν εκπροσώπους στο κοινοβούλιο, που θα προσφέρουν νέες ιδέες και νέες προοπτικές.

-Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το αποτέλεσμα των εκλογών σε εθνικό επίπεδο;

Πιστεύω σε καθαρή νίκη του ΠΑΣΟΚ. Η κυβέρνηση Καραμανλή θεωρώ ότι είναι η χειρότερη κυβέρνηση μετά τη μεταπολίτευση. Εκτός από σκάνδαλα δεν έχει κανένα έργο να επιδείξει και δεν έχει ασχοληθεί με ουσιαστικά προβλήματα της κοινωνίας.
Όλες οι δεσμεύσεις του κ. Καραμανλή απέναντι στους πολίτες όλης της χώρας και στον Βοιωτικό λαό αποδείχθηκαν ακάλυπτες επιταγές. Είναι μια κυβέρνηση που ο ίδιος ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι κουράστηκε.
Σε αντίθεση με τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ έχει νέες και φιλόδοξες προτάσεις αλλά κυρίως τη θέληση και την ικανότητα να τις υλοποιήσει. Έχει παρουσιάσει το πρόγραμμά του και είναι καθ’ όλα έτοιμο να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.
Η μεγάλη δημοκρατική παράταξη είναι έτοιμη να φέρει τη Νέα Αλλαγή με ανανέωση προσώπων- όπως απέδειξε και στη συγκρότηση των ψηφοδελτίων αλλά και πρακτικών.
Είμαι βέβαιη ότι το εκλογικό σώμα θα εκφράσει την ανάγκη αλλαγής πορείας της χώρας και με την ψήφο του δίνοντάς την στο ΠΑΣΟΚ. Σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση είμαι σίγουρη ότι οι πολίτες θα αλλάξουν σελίδα!

-Σε τοπικό και προσωπικό επίπεδο;

Σε τοπικό επίπεδο το ΠΑΣΟΚ στοχεύει στην εκλογή τριών βουλευτών.
Το ισχυρό ψηφοδέλτιο που συγκροτήθηκε έχει τη δυναμική να δώσει ισχυρό προβάδισμα στο ΠΑΣΟΚ στη Βοιωτία και να επιτύχει τον παραπάνω στόχο.
Προσωπικά, επιδίωξή μου είναι να τιμηθώ όπως και την προηγούμενη φορά με την ψήφο των συμπατριωτών μου. Τα μηνύματα της πρώτης αυτής εβδομάδας από την ανακοίνωση των υποψηφίων είναι θετικά και ενθαρρυντικά και πιστεύω ότι η επιλογή μου στο ψηφοδέλτιο θα δικαιωθεί.

-Το ΠΑΣΟΚ, όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις, είναι στο κατώφλι της εξουσίας. Πόσο εύκολο θα είναι όμως να το διαβεί;

Το ΠΑΣΟΚ θα κερδίσει τις εκλογές. Γυρνώντας όλες τις πόλεις και τα χωριά του νομού μας και συνομιλώντας με τους πολίτες διαπιστώνεις ότι υπάρχουν πολλά και σημαντικά προβλήματα τα οποία οι κυβερνήσεις της Ν.Δ απέτυχαν παταγωδώς να επιλύσουν. Φυσικά αυτό συμβαίνει και στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου για παράδειγμα οι αγρότες έχουν φθάσει στα όρια της αντοχής και της ανοχής τους. Κάτω από αυτές τις συνθήκες όλο και περισσότεροι πολίτες εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

-Συμφωνείτε ότι η επικράτηση του ΠΑΣΟΚ θα είναι εύκολη η αναμένετε μια δύσκολη μονομαχία;

Καμία μάχη δεν είναι εύκολη. Όμως σε αυτήν την περίπτωση οι πολίτες αισθάνονται ότι οτιδήποτε είχε να δώσει η απερχόμενη κυβέρνηση της Ν.Δ το έδωσε. Στις ημέρες που απομένουν έως τις εκλογές όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε να πείσουμε ακόμη περισσότερους πολίτες να ψηφίσουν το κόμμα μας. Να πείσουμε ότι το ΠΑΣΟΚ θα σχηματίσει μια κυβέρνηση την οποία μπορούν να εμπιστευθούν οι Έλληνες. Σε ότι αφορά τη παράταξή μας το ΠΑΣΟΚ είναι σήμερα ενωμένο όσο ποτέ, είναι ισχυρό και κανένα χτύπημα κάτω από τη ζώνη δε θα σταθεί ικανό να το λυγίσει.

-Πως βλέπετε την ανάπτυξη του Νομού;

Η Βοιωτία είναι πηγή φυσικού πλούτου και οι ανάγκες των αγροτών πρωτίστως είναι στο επίκεντρο για το ΠΑΣΟΚ. Πέρα από τις αναμφισβήτητες φυσικές της ομορφιές, αντιπροσωπεύει την παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά. Μιας ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς που η Ν.Δ έβαλε στα αζήτητα. Δυστυχώς αν και ο τόπος μας έχει την ευλογία να έχει πλούσια ιστορία, αυτή δεν έχει αναδειχθεί. Οι αρχαιότητες και οι αρχαιολογικοί χώροι δεν τιμούν, με την εικόνα που παρουσιάζουν, κανέναν. Στόχος του ΠΑΣΟΚ και δικός μου είναι η ισορροπημένη ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, η αντιμετώπιση της ανεργίας, η ενδυνάμωση της παραγωγής.

-Γυναίκα, εργαζόμενη, σύζυγος, μητέρα και υποψήφια βουλευτής. Βαρυφορτωμένο πρόγραμμα…

Από την εμπειρία μου, γνωρίζω ότι είναι πολύ δύσκολο για την εργαζόμενη μητέρα να ισορροπεί σε μια ανταγωνιστική κοινωνία, ωστόσο λύσεις υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει διάθεση και κατάλληλο πλαίσιο.
Στις άμεσες προτεραιότητες του κόμματος αλλά και προσωπικό μου ενδιαφέρον είναι η στήριξη στην οικογένεια και στο παιδί. Δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υγιή ανάπτυξη του κυττάρου της κοινωνίας, της οικογένειας, συμβάλλουμε και στην εξυγίανση της κοινωνίας.

-Ποιό μήνυμα θέλετε να στείλετε στο εκλογικό σώμα;

Οι εκλογές της 4ης του Οκτώβρη είναι κρίσιμες για την πορεία και το μέλλον της χώρας μας. Υπάρχει ανάγκη ανανέωσης. Υπάρχει ανάγκη νέου ήθους στην πολιτική. Υπάρχει ανάγκη ανθρώπων που θα φέρουν νέες ιδέες, νέες πρακτικές, νέες προσδοκίες.
Αυτά είναι τα πιστεύω μου και με αυτά ζητώ την εμπιστοσύνη των συμπατριωτών μου. Υπόσχομαι να συνεχίσω να βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την πρόοδο και την ευημερία των κατοίκων του νομού μας. Προσδοκώ μια καλή εκλογή και μια γόνιμη κοινοβουλευτική θητεία.