Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Νέα πρόσωπα στο τραγούδι: Νεκτάριος Μανίκας

Λαμβάνει μέρος σε έναν Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τραγουδιού στον Πειραιά και παίρνει το Α΄ βραβείο. Ξεκίνησε να τραγουδά σε μια κοσμική ταβέρνα που μέχρι σήμερα θεωρεί οτι ήταν το καλύτερο σχολείο κι από κει βρίσκεται στα μεγάλα και γνωστά κέντρα νυχτερινής διασκέδασης της Αθήνας. Σύντομα του γίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση από μια ορχήστρα - manager της οποίας είναι ο ντράμερ του Νότη Σφακιανάκη - και ο Νεκτάριος αρχίζει έναν κύκλο συνεργασίας που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Θεματικές βραδιές σε νυχτερινά κέντρα και clubs με guest καλλιτέχνες όπως ο Θέμης Αδαμαντίδης, ο Χάρης Ακριτίδης, ο Αλέκος Ζαζόπουλος, η Αντζελα Δημητρίου, η Κατερίνα Στανίση, ο Νίκος Οικονομόπουλος και πολλοί άλλοι αξιόλογοι και καταξιωμένοι ερμηνευτές έκαναν το Νεκτάριο να θεωρεί τον εαυτό του πολύ τυχερό και να πάρει την απόφαση για το πρώτο του δισκογραφικό βήμα.
Δύο τραγούδια εκ των οποίων το "Ιδιαίτερα" σε μουσική και στίχους του Θοδωρή Ζάνα και το "Μάζεψέ τα", σε στίχους του Διονύση Αλεξίου και μουσική του Γιάννη Φουστέρη.
Ο Νεκτάριος συνεχίζει τις εμφανίσεις του σε clubs της Αθήνας ενώ συζητά και το ενδεχόμενο συνεργασίας του με γνωστό νυχτερινό κέντρο της πρωτεύουσας.

Η Συνέντευξη

1)ΕΡΩΤ.Είσαι νέο και φρέσκο πρόσωπο στο χώρο του τραγουδιού.Πώς έγιναν τα πρώτα σου βήματα στο χώρο αυτό?
ΑΠΑΝ.Απο μικρός θυμάμαι τον εαυτό μου να ακούει μουσική. Όλα όμως ξεκίνησαν όταν έλαβα μέρος σε έναν πανελλήνιο διαγωνισμό και πήρα το Ά βραβείο! Μετά απο αυτό έκλεισα την πρώτη μου δουλειά...και όλα πήραν το δρόμο τους.

2)ΕΡΩΤ.Κατάγεσαι απο αυτό που λέμε "μουσική οικογένεια"? Εχεις σπουδάσει σχετικά με αυτό που επέλεξες,αγαπάς και κάνεις?
ΑΠΑΝ.Δεν κατάγομαι απο μουσική οικογένεια...είμαι ο πρώτος που ασχολείται με αυτό το επάγγελμα.συνεχίζω τις σπουδές μου στη φωνητική και στη θεωρία μουσικής!
3)ΕΡΩΤ.Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν δυο τραγούδια σου! Θέλεις να μας μιλήσεις γι αυτά?
ΑΠΑΝ.Έχω την τύχη να έχω ηχογραφήσει 2 τραγούδια τα οποία ελπίζω να έχουν θετική απήχηση! Το πρώτο είναι σε στίχους και μουσική Θοδωρή Ζάνα με τίτλο "Ιδιαίτερα" και το δέυτερο σε στίχους Διονύση Αλεξίου και μουσική Γιάννη Φουστέρη με τίτλο 'Μαζεψέ τα". Τα τραγούδια δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμη σε cd, αλλά κυκλοφορουν στο διαδίκτυο!
4)ΕΡΩΤ.Βλέπεις κι εσύ φαντάζομαι οτι όλα γΙνονται μεσω διαδικτύου.Αυτό είναι καλό, κακό η, και τα δύο?
ΑΠΑΝ.Το διαδίκτυο γενικά έχει προσφέρει πολλές λύσεις σε διάφορους προβληματισμούς, έχει ομως παράλληλα δημιουργήσει και πολλά προβλήματα! Ετσι λοιπόν και στο χώρο μας. Μπορει να σου προσφέρει τη δυνατότητα να προβληθείς πιο εύκολα, απ΄ την αλλη όμως δεχόμενος ο κόσμος καταιγισμό νέων προσώπων, κάνει πιο δύσκολη την προσπάθεια σου να σταθεροποιηθείς στη συνείδησή του!
5)ΕΡΩΤ.Θεωρείς οτι να έχει κανείς τα τυπικά προσόντα και μόνο..αρκεί για να γίνει "πρώτο όνομα"?
ΑΠΑΝ.Στην εποχή που ζούμε ειναι πολύ εύκολο να το πείς αυτό. θεωρώ όμως οτι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Για να γίνει κάποιος πρώτο όνομα πιστεύω οτι πρέπει να έχει το "κάτι" παραπάνω!Γι αυτό και όσοι το έχουν καταφέρει είναι άξιοι συγχαρητηρίων!

6)ΕΡΩΤ.Μίλησέ μας για τις εμφανίσεις σου αυτό το διάστημα.
ΑΠΑΝ.Αυτή την περίοδο εμφανίζομαι σε διάφορα κλαμπ της Αθήνας και οχι μονο, έχοντας τη
δυνατότητα να παρουσιάζω τη δουλειά μου σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους!
7)ΕΡΩΤ.Κάποιες συνεργασίες που σου άφησαν πολύ δυνατές εντυπώσεις?
ΑΠΑΝ.Είχα την τύχη κάποιες στιγμές να βρεθώ στον ίδιο χώρο εργασίας με πολύ αξιόλογους ανθρώπους και καλλιτέχνες όπως ο Θέμης Αδαμαντίδης,ο Αλέκος Ζαζόπουλος, η Κατερίνα Στανίση, η Μαριάντα Πιερίδη και άλλους πολύ γνωστούς και σημαντικούς στον χώρο του τραγουδιού.
8)ΕΡΩΤ.Πώς ονειρεύεσαι η, φαντάζεσαι η, σκέφτεσαι τον εαυτό σου καλλιτεχνικά?
ΑΠΑΝ.Θα ήταν ψέμματα αν έλεγα πως δεν ονειρεύομαι...καποια στιγμή να έχω την απήχηση που έχουν τα "μεγάλα ονόματα" του χώρου! Προς το παρόν όμως θέλω να μου δίνει ο Θεός δύναμη ώστε να κάνω όσο το δύνατον πιο εύστοχες επιλογές για την καριέρα μου!

9)ΕΡΩΤ.Άλλες δραστηριότητες και ενδιαφέροντα πέραν του τραγουδιού?
ΑΠΑΝ.Είμαι φαν του αθλητισμού! Μου αρέσει και να αθλούμαι...αλλα μπορώ να παρακολουθώ με τις ώρες ποδόσφαιρο! Επίσης, μου αρεσει το διάβασμα...και να παρακολουθώ ταινιες και ειδικα τα θρίλερ. Γενικά, μου αρέσει οτιδήποτε ανεβάζει την αδρεναλίνη!
10)ΕΡΩΤ.Επόμενα καλλιτεχνικά σχέδια?
ΑΠΑΝ.Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στη διαδικασία αναζήτησης δύο ακόμη τραγουδιών και στη συζήτηση με διαφορες δισκογραφικές εταιρείες έτσι ώστε να καταφέρω να κυκλοφορήσω το πρώτο μου cd-single!
(Ευχαριστούμε την φίλη παραγωγό Λένα Καρά για την συνέντευξη και τις φωτογραφίες)