Την πρώτη εβδομάδα, κατά την οποία ίσχυσαν τα νέα δρομολόγια, στο τοπικό τρένο από τη Λάρισα για την Αθήνα, είχατε δρομολογήσει μια αμαξοστοιχία με πέντε βαγόνια, κάτι το οποίο την αμέσως επόμενη εβδομάδα καταργήθηκε, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αμαξοστοιχίες τεσσάρων μόνο βαγονιών, εκ των οποίων τα τρία είναι μισά, εφόσον στον ένα υπάρχει bar, τα άλλα δύο είναι προεκτάσεις των μηχανών και μόνο ένα να έχει σ’ όλο το μήκος του καθίσματα. Αυτό έχει ως συνέπεια ο κόσμος να στέκεται όρθιος, να εξαντλείται ενώ αυξάνονται και οι πιθανότητες να σημειωθούν ατυχήματα. Και ερωτούμε σε περίπτωση ατυχήματος ποιος μπορεί να φανταστεί τι θα συμβεί με τόσο κόσμο να συνωστίζεται σε κάθε πιθανό και απίθανο ελεύθερο χώρο των βαγονιών;
Ποιος θα αναλάβει τις ευθύνες για κάτι τέτοιο;
Επίσης η αλλαγή του ωραρίου της τοπικής αμαξοστοιχίας από την Αθήνα για την Στυλίδα, η οποία αναχωρούσε στις 5.53μ.μ. συνέβαλε επίσης στην περαιτέρω ταλαιπωρία μας. Το νέο δρομολόγιο των 7.18μ.μ. έχει ως συνέπεια να φτάνουμε στα σπίτια μας αργά και ενώ αυτό το γεγονός μπορεί κατά την διάρκεια του θέρος να μην είναι τόσο επιβαρυντικό, την περίοδο του χειμώνα θα είναι ιδιαιτέρως επώδυνο, λόγω ψύχους, αλλά και εξαιτίας της μικρής διάρκειας της ημέρας.
Όλα τα παραπάνω μας ωθούν να ζητήσουμε από τον Οργανισμό σας δύο βασικά πράγματα:
1. Τον εμπλουτισμό με επιπλέον βαγόνια της πρωινής αμαξοστοιχίας, που εκτελεί το τοπικό δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες μεταφοράς μας και να αποσοβηθούν τυχόν μελλοντικές δυσάρεστες καταστάσεις από κάποιο ατύχημα και
2. Την αλλαγή της ώρας τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, δρομολογώντας το νωρίτερα από την σημερινή ώρα, ώστε να μπορούμε να γυρίζουμε στα σπίτια μας μια λογική ώρα για να μπορέσουμε την άλλη μέρα να πάμε στην εργασία μας και ν’ αποδώσουμε.
3. Σε περίπτωση που είναι ανέφικτη η αλλαγή της ώρας του τοπικού απογευματινού δρομολογίου Αθήνα – Λάρισα, θα θέλαμε να δείτε και το ενδεχόμενο της μη καταβολής από τους κατόχους της μηνιαίας κάρτας του πρόσθετου, που ισχύει για τις αμαξοστοιχίες ποιότητας τουλάχιστον μέχρι την Λιβαδειά.
Παρακαλούμε να ενσκήψετε στα προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουμε, δομώντας ένα σιδηρόδρομο λειτουργικό, που θα εξυπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες του επιβατικού κοινού.