Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Απάντηση Μαγκριώτη σε Τσόνογλου για την Ανατολική Παράκαμψη Θήβας

Θα ήθελα να τονίσω επίσης, ότι ένα άλλο έργο που μαζί με την Ανατολική Παράκαμψη Θηβών θα ανακουφίσει το λεκανοπέδιο είναι η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας – Θήβας – Υλίκης. Πρόκειται για ένα έργο εκτιμώμενου προϋπολογισμού 450 εκ. €, με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου, μήκους 50 χλμ. περίπου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα.
Το έργο θα κατασκευαστεί με Σύμβαση Παραχώρησης (ιδιωτικά κεφάλαια και χρηματοδοτική συμβολή του Ελληνικού Δημοσίου) με εφαρμογή της διαδικασίας του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
Είναι σημαντικό ότι ο Αυτοκινητόδρομος θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο του αναπτυσσόμενου Εθνικού Οδικού Δικτύου συγκοινωνιακών υποδομών και δεν θα διέρχεται από αστικά κέντρα, σε αντίθεση με την Παλαιά Εθνική Οδό Ελευσίνας – Θήβας.
Η Ανατολική Παράκαμψη Θηβών μαζί με τον Αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας – Θήβας – Υλίκης αποτελούν έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την ανακούφιση και τη ανάπτυξη της περιοχής και είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας.
Σε συνεργασία με τους Συναδέλφους, τους τοπικούς φορείς και την Περιφέρεια, θα έχουμε σύντομα πρακτικές εξελίξεις, που θα βοηθήσουν στα κυκλοφοριακά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά προβλήματα της περιοχής, αλλά ταυτόχρονα θα συμβάλλουν στην ευρύτερη ανάπτυξη και στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης».

Η ερώτηση της Β. Τσόνογλου