Η απάντηση του υπουργείου παιδείας μάς εξέπληξε, καθότι για πρώτη φορά παραδέχεται ότι γνωρίζει πως μαθητές της ιταλικής διοχετεύτηκαν σε τμήματα άλλων γλωσσών: «[…] οι μαθητές εντάχθηκαν σε τμήματα όπου διδάσκονταν άλλη ξένη γλώσσα, μέχρι να γίνει η πρόσληψη του εκπαιδευτικού». Με αυτή του την παραδοχή και χωρίς να ξεκαθαρίζει αν υπήρχαν από το ίδιο το υπουργείο σχετικές προφορικές εντολές, επιβεβαιώνει τις υποψίες μας ότι μεθοδεύει με αδιαφανείς διαδικασίες την κατάργηση των τμημάτων της ιταλικής γλώσσας.
Όσον αφορά στο τι προτίθεται να πράξει αναφορικά με τη διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας τη νέα σχολική χρονιά στα σχολεία της επικράτειας, το υπουργείο μάς απαντά:
«Όσον αφορά στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών την επόμενη σχολική χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας έχει ως βασικό του στόχο την καλύτερη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου και μελετά τρόπους βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης».
Ακόμη και ο πιο άσχετος μπορεί να καταλάβει ότι το υπουργείο παιδείας είτε δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο ή το μόνο του σχέδιο είναι η υποβάθμιση της πολυγλωσσίας, την οποία και επιχειρεί να εξαφανίσει από το δημόσιο σχολείο στερώντας από τους έλληνες μαθητές, μεταξύ των άλλων, τη δυνατότητα να αποκτήσουν το χρήσιμο εφόδιο της ξένης γλώσσας που εξυπηρετεί τις ανάγκες τους.
Η άδικη πολιτική του υπουργείου εις βάρος του κλάδου μας ξεπερνά τα όρια του συντεχνιακού ζητήματος και αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα, αφού, με τη δικαιολογία της οικονομικής στενότητας, καταργεί νόμους και δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών που προβλέπονται από το Σύνταγμα και την ίδια τη Δημοκρατία.
Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας στο πλαίσιο της επανάστασης του αυτονόητου και καλούμε όλους τους συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης, τον πολιτικό κόσμο, τους γονείς και τους μαθητές να συμπαρασταθούν στον αγώνα μας για τη δίκαιη αντιμετώπιση γονιών μαθητών και εκπαιδευτικών από το υπουργείο και το ελληνικό κράτος και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε την υποβάθμιση της παιδείας που συντελείται στις μέρες μας με τη δικαιολογία του δημοσιονομικού ελλείμματος.
ΥΓ: Ολόκληρο το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας και η απάντηση του υπουργείου παιδείας είναι αναρτημένα στον ιστότοπο του συλλόγου μας www.inital.gr.
Ο Πρόεδρος Γιώργος Ποπετσίδης
Ο Γ. Γραμματέας Βαγγέλης Κατσιφός
Όσον αφορά στο τι προτίθεται να πράξει αναφορικά με τη διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας τη νέα σχολική χρονιά στα σχολεία της επικράτειας, το υπουργείο μάς απαντά:
«Όσον αφορά στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών την επόμενη σχολική χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας έχει ως βασικό του στόχο την καλύτερη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου και μελετά τρόπους βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης».
Ακόμη και ο πιο άσχετος μπορεί να καταλάβει ότι το υπουργείο παιδείας είτε δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο ή το μόνο του σχέδιο είναι η υποβάθμιση της πολυγλωσσίας, την οποία και επιχειρεί να εξαφανίσει από το δημόσιο σχολείο στερώντας από τους έλληνες μαθητές, μεταξύ των άλλων, τη δυνατότητα να αποκτήσουν το χρήσιμο εφόδιο της ξένης γλώσσας που εξυπηρετεί τις ανάγκες τους.
Η άδικη πολιτική του υπουργείου εις βάρος του κλάδου μας ξεπερνά τα όρια του συντεχνιακού ζητήματος και αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα, αφού, με τη δικαιολογία της οικονομικής στενότητας, καταργεί νόμους και δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών που προβλέπονται από το Σύνταγμα και την ίδια τη Δημοκρατία.
Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας στο πλαίσιο της επανάστασης του αυτονόητου και καλούμε όλους τους συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης, τον πολιτικό κόσμο, τους γονείς και τους μαθητές να συμπαρασταθούν στον αγώνα μας για τη δίκαιη αντιμετώπιση γονιών μαθητών και εκπαιδευτικών από το υπουργείο και το ελληνικό κράτος και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε την υποβάθμιση της παιδείας που συντελείται στις μέρες μας με τη δικαιολογία του δημοσιονομικού ελλείμματος.
ΥΓ: Ολόκληρο το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας και η απάντηση του υπουργείου παιδείας είναι αναρτημένα στον ιστότοπο του συλλόγου μας www.inital.gr.
Ο Πρόεδρος Γιώργος Ποπετσίδης
Ο Γ. Γραμματέας Βαγγέλης Κατσιφός