Συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις μεθόδους και τις πρακτικές αξιολόγησης και πιστοποίησης στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται για την προώθηση των εφαρμογών πολυμέσων και της τηλε -εκπαίδευσης .
Ισχυροποίηση της διαφάνειας και της αναγνώρισης των τυπικών προσόντων και ικανοτήτων, κυρίως αυτών που αποκτώνται με ανεπίσημη και άτυπη μάθηση.
Επίτευξη μελλοντικών συνεργασιών με τους οργανισμούς φιλοξενίας και σε άλλα θέματα κοινού ενδιαφέροντος ,στο πεδίο κυρίως επαγγελματικής εκπαίδευσης αλλά και του πολιτισμού.
Οι αποκληθείσες δεξιότητες και γνώσεις θα βρουν εφαρμογή στα Σχολεία Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης αλλά και στα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Η Σύγκλιση και εναρμόνιση στα Ευρωπαϊκά Πρότυπα, απαιτεί ένα σύγχρονο, αξιόπιστο, αλλά κυρίως κοινό τρόπο αξιολόγησης και πιστοποίησης. Η πληροφόρηση και η κατάρτιση για τέτοια θέματα ενισχύθηκε με δεδομένο ότι έγινε σε από φορείς που ήδη διαθέτουν αυτή τη γνώση όπως είναι τα Τεχνικό Ινστιτούτο Galileo Galilei το οποίο συνεργάζεται το Πανεπιστήμιο της Ρώμης σε θέματα τεχνολογίας παραγωγής ενέργειας μέσω δηλιακών συστημάτων , Το Επαγγελματικό Σχολείο Leonardo da Vinci της Ρώμης ,την Επαγγελματική Ένωση Εκπαιδευτικών “Proteo fare Sapere” η οποία διενεργεί προγράμματα κατάρτισης εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μαθήσεις και το Επιστημονικό και Κλασικό Λύκειο Leonardo da Vinci της Terracina .
Το πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί επίσης στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης μέσω της καθιέρωσης στενότερης συνεργασίας των εμπλεκομένων φορέων, με έμφαση στην μάθηση, την επικοινωνία και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτών στον συγκεκριμένο τομέα.
Φορέας υποδοχής ήταν εταιρία CO.EUR. – Associazione di Consulenza e Formazione Europea , που εδρεύει στην Ρωμη , σε συνεργασία με Ιταλικούς Δημόσιους φορείς
Υπεύθυνοι για το πρόγραμμα είναι η διευθύντρια του ΣΕΚ κ . Κωνσταντίνα Πρωτόπαπα και ο uπ/δντης κ Νίκος Ευθυμίου ο οποίος είναι και ο διαχειριστής του Προγράμματος.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση ,μέσω του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών που είναι η Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος δια Βίου Μάθηση.
Ισχυροποίηση της διαφάνειας και της αναγνώρισης των τυπικών προσόντων και ικανοτήτων, κυρίως αυτών που αποκτώνται με ανεπίσημη και άτυπη μάθηση.
Επίτευξη μελλοντικών συνεργασιών με τους οργανισμούς φιλοξενίας και σε άλλα θέματα κοινού ενδιαφέροντος ,στο πεδίο κυρίως επαγγελματικής εκπαίδευσης αλλά και του πολιτισμού.
Οι αποκληθείσες δεξιότητες και γνώσεις θα βρουν εφαρμογή στα Σχολεία Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης αλλά και στα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Η Σύγκλιση και εναρμόνιση στα Ευρωπαϊκά Πρότυπα, απαιτεί ένα σύγχρονο, αξιόπιστο, αλλά κυρίως κοινό τρόπο αξιολόγησης και πιστοποίησης. Η πληροφόρηση και η κατάρτιση για τέτοια θέματα ενισχύθηκε με δεδομένο ότι έγινε σε από φορείς που ήδη διαθέτουν αυτή τη γνώση όπως είναι τα Τεχνικό Ινστιτούτο Galileo Galilei το οποίο συνεργάζεται το Πανεπιστήμιο της Ρώμης σε θέματα τεχνολογίας παραγωγής ενέργειας μέσω δηλιακών συστημάτων , Το Επαγγελματικό Σχολείο Leonardo da Vinci της Ρώμης ,την Επαγγελματική Ένωση Εκπαιδευτικών “Proteo fare Sapere” η οποία διενεργεί προγράμματα κατάρτισης εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μαθήσεις και το Επιστημονικό και Κλασικό Λύκειο Leonardo da Vinci της Terracina .
Το πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί επίσης στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης μέσω της καθιέρωσης στενότερης συνεργασίας των εμπλεκομένων φορέων, με έμφαση στην μάθηση, την επικοινωνία και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτών στον συγκεκριμένο τομέα.
Φορέας υποδοχής ήταν εταιρία CO.EUR. – Associazione di Consulenza e Formazione Europea , που εδρεύει στην Ρωμη , σε συνεργασία με Ιταλικούς Δημόσιους φορείς
Υπεύθυνοι για το πρόγραμμα είναι η διευθύντρια του ΣΕΚ κ . Κωνσταντίνα Πρωτόπαπα και ο uπ/δντης κ Νίκος Ευθυμίου ο οποίος είναι και ο διαχειριστής του Προγράμματος.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση ,μέσω του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών που είναι η Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος δια Βίου Μάθηση.