Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Επιστολή Δημήτρη Κατσικονούρη


Στο σημείο αυτό θέλω, ξεχωριστά, να επισημάνω και να εξάρω την καθοριστική συμβολή του πρώην Υφυπουργού Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης και νυν Καθηγητή Χειρουργικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Α. Γιαννόπουλου, στην 100% απορρόφηση κονδυλίων του Γ΄ ΚΠΣ για την Υγεία στην Περιφέρειά μας και στην υλοποίηση ενός έργου Π/Υ 150.000.000€, προσεγγίζοντας ο ίδιος ζητήματα αιχμής με τεράστια κοινωνική σημασία, με κουλτούρα δημιουργικά συνθετική, σταθερά διεκδικητική, έχοντας την πεποίθηση ότι η θεώρηση αυτή έχει υψηλή προστιθέμενη αξία για τους χρήστες των υπηρεσιών υγείας και υιοθετώντας την άποψη ότι στην πολιτική καθένας μεταφέρει στο σήμερα τα βάρη ή τις δάφνες του χθες, απέδειξε ότι η σοβαρότητα και η συνέπεια λόγων και έργων δεν αποτελεί πλέον ζητούμενο αλλά κεκτημένο. Αναφέρω εντελώς ενδεικτικά:
• Την κατασκευή και λειτουργία του νέου ΓΝ Λαμίας, η οποία σηματοδότησε και σφράγισε όχι μόνο εξειδικευμένες θέσεις κυβερνητικών επιλογών στην Υγεία αλλά και αποτελεί την Ναυαρχίδα των υγειονομικών σχηματισμών της Στερεάς Ελλάδας
• Το έργο της κατασκευής και λειτουργίας νέου ΓΝ Χαλκίδας, το οποίο έχει δημοπρατηθεί και έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο
• Την ανέγερση και λειτουργία :
 Κέντρου Υγείας Αστικού Τύπου στα Καμένα Βούρλα
 Νέου Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων στον Δομοκό
 Περιφερειακών Ιατρείων στον Αγ. Γεώργιο, στα Καμένα Βούρλα, στις Λιβανάτες, στην Σπερχειάδα, στην Πελασγία, στην Ελάτεια, στο Πολύδροσο, στην Πύλη, στο Μαυρολιθάρι, στην Δομνίστα, στον Τυμφρηστό, στους Πενταγιούς, Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία στην Υπάτη και στην Σκύρο
• Την ανέγερση και λειτουργία Πολυδύναμου Περιφερειακού Ιατρείου στη Μαλεσίνα, έργο το οποίο έχει ήδη ενταχθεί στο ΕΣΠΑ
• Την ανέγερση Πτέρυγας Αμφιθεάτρου, Επιστημονικής Βιβλιοθήκης, Μονάδας Τεχνητού Νεφρού και προσθήκη ορόφου Νοσηλευτικής Μονάδας στο ΓΝ Λαμίας, είναι στις προθέσεις της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας να ενταχθεί επίσης στο ΕΣΠΑ, μετά από πρότασή μας
• Την εγκατάσταση και λειτουργία Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας της ΔΥΠΕ Στερεάς Ελλάδας
Επίσης θέλω να ευχηθώ στον νέο Διοικητή της 5ης Υ.ΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας, κ. Πέτρο Τομάρα καθώς και στους νέους Υποδιοικητές κ.κ Παρασκευή Σκιαδοπούλου και Αθανάσιο Τσάτσο, καλή και δημιουργική συνέχεια, με την υπενθύμιση πως ο δρόμος της προσφοράς στον άνθρωπο δεν τελειώνει ποτέ.
Τέλος θέλω να επισημάνω ότι αυτή ακριβώς η διαδρομή μου στον τομέα της Υγείας, ως μέτρο που δοκίμασε και αξιολόγησε την διαχειριστική μου ικανότητα και ιδεολογική μου ταυτότητα, δημιουργεί στους συμπολίτες μου νέες προσδοκίες και στον εαυτό μου νέες προκλήσεις, σε βαθμό τέτοιο που να μου επιτρέπει να ατενίζω το μέλλον χωρίς εφησυχασμό και αυταρέσκεια αλλά οπωσδήποτε με αισιοδοξία. Και η νέα πρόκληση για εμένα είναι πλέον η συμμετοχή στα τοπικά πολιτικά δρώμενα, κίνητρο της οποίας δεν είναι η φιλοδοξία για προσωπική καταξίωση και προβολή αλλά η βαθιά αίσθηση του χρέους να προσφέρω κι εγώ με τις όποιες δυνάμεις μου στην ιδιαίτερη πατρίδα μου.
Έχοντας ως όραμα όχι απλώς την διαχείριση αλλά την μετατροπή του ευκταίου σε εφικτό και πιστεύοντας ακράδαντα ότι ευθύνη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι να λύνει τα προβλήματα του παρόντος και του μέλλοντος και όχι να αναμετράται με το παρελθόν, από τώρα και στο εξής θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία των συμπολιτών μου στην προσπάθεια για μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που θα βασίζεται σε αναθεωρημένους κανόνες κοινωνικής αλληλεγγύης και πολιτικής συναίνεσης, αλλά και θα παράγει πολιτική με αναπτυξιακό και κοινωνικό έργο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΚΟΝΟΥΡΗΣ
Πρώην Υποδιοικητής
5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας