Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Ο Πολιούχος



Επίσκοπε Βοιωτίας κ. Γεώργιε, δίχως να θέλω να σας κολακεύσω, από την ημέρα που αναλάβατε το τιμόνι της Βοιωτικής εκκλησίας και σας γνώρισε ο κόσμος, λένε ότι είστε ο πιο χαμογελαστός Μητροπολίτης που έχει περάσει ποτέ.
Το θέμα Σεβασμιώτατε, σας το έχω αναφέρει προσωπικά αρκετές φορές και μου είχατε πει πως το γνωρίζετε καλά.
Το ζήτημα αυτό, που είναι πιστεύω προσβολή για τον Άγιο Πολιούχο μας, θα είχε λυθεί όταν ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος κ.κ Ιερώνυμος από τις πολλές φορές που του είχα θέσει το θέμα μου είχε πει ότι θα ξεπεράσει τις αντιρρήσεις της ενορίας της Μητρόπολης και μάλιστα είχε βρει και παπά για να λειτουργεί κανονικά.
Όταν έγινε Αρχιεπίσκοπος οι αυξημένες υποχρεώσεις σίγουρα δεν του άφησαν χρόνο για να ασχοληθεί.
Μητροπολίτη κ. Γεώργιε, το δίκαιο αίτημα των Θηβαίων θα το τακτοποιήσετε εσείς. Είμαι σίγουρος ότι θα το πράξετε έχοντας και την συμπαράσταση του Αρχιεπισκόπου μας.
Άγιε της Βοιωτίας κάντε πράξη την λειτουργία του Ναού του Αγίου Ιωάννη του Καλοκτένη.
Είμαι σίγουρος ότι ξεπερνώντας όλες τις διαφωνίες θα λειτουργείται ο Ναός του Πολιούχου, όπως όλοι οι Ναοί της Θήβας.
Με σεβασμό
Γιάννης Αναστ. Κανέττης
Θήβα