«Μέχρι σήμερα στα Δημοτικά Σχολεία της Θήβας τα παιδιά της Α και Β τάξης Δημοτικού έκαναν 5 ώρες μάθημα. Τώρα θα αναγκαστούν να αυξήσουν τα διδακτικά τους αντικείμενα σε 11 και θα φεύγουν εξουθενωμένα ώρα 2.00 το μεσημέρι, για να τρέξουν στο σπίτι να διαβάσουν και να ετοιμαστούν για περισσότερα μαθήματα» εξηγεί ο κ. Τραμπάκουλος, υπογραμμίζοντας: «Αυτές ό είναι συνθήκες γαλέρας και όχι ένταξη των παιδιών σε ένα ευχάριστο και ανοιχτό σχολείο».
«Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις παιδί τόσες ώρες στο σχολείο, χωρίς φαγητό, ξεκούραση και στην επαρχία Θήβας είναι τρία τα Δημοτικά σχολεία που θα ισχύσει το πρόγραμμα (1ο , 4ο και 5ο), τα οποία δεν διαθέτουν ούτε την υποδομή για να λειτουργήσουν» προσθέτει, χαρακτηρίζοντας τις 2 επιπλέον ώρες του ολοήμερου «πισωγύρισμα» καθώς η παραμονή των παιδιών μέχρι τις 4.00 θα τα εξουθενώνει. «Ανώριμο βήμα» χαρακτηρίζει και την διδασκαλία της πληροφορικής στις μικρές ηλικίες: «Θεωρούμε πολύ χρήσιμη την πληροφορική ως επικουρικό εργαλείο, δηλαδή στην μάχη του Μαραθώνα , να βλέπουν τα παιδιά την παράταξη των δύο στρατών και άλλες φωτογραφίες, όμως αναρωτιόμαστε τον τρόπο που θα μπορεί να διδάξει στα 5χρονα παιδιά’ ένας καθηγητής του Μετσόβιου χωρίς καμία παιδαγωγική επάρκεια» λέει..
Κοντός ψαλμός αλληλούια, καθώς τα Σχολεία ανοίγουν και το υπουργείο προχωρά με θεατές τους εκπαιδευτικούς και γονείς, που έπονται στην συνέχεια…
«Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις παιδί τόσες ώρες στο σχολείο, χωρίς φαγητό, ξεκούραση και στην επαρχία Θήβας είναι τρία τα Δημοτικά σχολεία που θα ισχύσει το πρόγραμμα (1ο , 4ο και 5ο), τα οποία δεν διαθέτουν ούτε την υποδομή για να λειτουργήσουν» προσθέτει, χαρακτηρίζοντας τις 2 επιπλέον ώρες του ολοήμερου «πισωγύρισμα» καθώς η παραμονή των παιδιών μέχρι τις 4.00 θα τα εξουθενώνει. «Ανώριμο βήμα» χαρακτηρίζει και την διδασκαλία της πληροφορικής στις μικρές ηλικίες: «Θεωρούμε πολύ χρήσιμη την πληροφορική ως επικουρικό εργαλείο, δηλαδή στην μάχη του Μαραθώνα , να βλέπουν τα παιδιά την παράταξη των δύο στρατών και άλλες φωτογραφίες, όμως αναρωτιόμαστε τον τρόπο που θα μπορεί να διδάξει στα 5χρονα παιδιά’ ένας καθηγητής του Μετσόβιου χωρίς καμία παιδαγωγική επάρκεια» λέει..
Κοντός ψαλμός αλληλούια, καθώς τα Σχολεία ανοίγουν και το υπουργείο προχωρά με θεατές τους εκπαιδευτικούς και γονείς, που έπονται στην συνέχεια…