Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή - Κάλεσμα του Νίκου Παπαγγελή


Η αγάπη μου για την Λιβαδειά και τον τόπο μου - και η παρότρυνση πολλών συμπολιτών μας - με οδήγησαν στη απόφαση να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημάρχου στο νέο διευρυμένο Δήμο Λιβαδειάς.
Έχοντας δημοσιοποιήσει τις προθέσεις μου και με τη σκέψη ότι το πολιτικά κόμματα είναι οι πυλώνες του δημοκρατικού πολιτεύματος, ζήτησα τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, του κόμματος στο οποίο πρόσκειμαι πολιτικά και ιδεολογικά. Το ΠΑΣΟΚ, με ομόφωνη απόφαση της αρμόδιας για τις εκλογές επιτροπής του, αποφάσισε να στηρίξει την υποψηφιότητά μου.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια, τόσο το ΠΑΣΟΚ για την υποστήριξή του, όσο και τους πολίτες που μου συμπαραστάθηκαν και με εμπιστεύτηκαν.
Είναι όμως, βαθειά ριζωμένη μέσα μου η πεποίθηση ότι η τοπική αυτοδιοίκηση οφείλει να ξεπερνά προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες και να βρίσκεται έξω από τις πολιτικές σκοπιμότητες ή αντιπαλότητες. Ατομικά προσόντα πολιτών για ενασχόληση με τα κοινά πρέπει να είναι η διάθεση προσφοράς, η δυνατότητα συνεργασίας, η διοικητική ικανότητα, η γνώση των δημοτικών θεμάτων, η αρετή, το ήθος.
Καλώ λοιπόν, όσους από εσάς επιθυμούν να συμβάλλουν ενεργά στην προσπάθεια υλοποίησης του σχεδίου «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» στον τόπο μας, είτε έχουν προηγούμενη εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση, είτε όχι, να με βοηθήσουν για να φτιάξουμε μαζί ένα δημοτικό συνδυασμό, ο οποίος θα μάχεται καθημερινά για να κάνει πράξη το όνειρο της δημιουργίας του νέου Δήμου Λιβαδειάς, του δήμου που θα είναι σε θέση να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και στην Ελλάδα ολόκληρη.
Νίκος Παπαγγελής
Υποψήφιος Δήμαρχος Λεβαδέων